poniedziałek, 30 grudnia 2013

Pozytywnie !

No hej :)
Jak tam u was ?
Ja spędziłam dzisiejszy dzień niezwykle przyjemnie ! Ponad półtorej godziny byłam z pieskami na spacerze. Pogoda piękna, chociaż troszkę zimno :)  
Popołudnie spędziłam na robieniu zdjęć (które kompletnie nie wyszły) oraz na rozmawianiu na Gadu. 


Wybaczcie, że ruszone, ale wierzcie albo nie, ale reszta jest jeszcze gorsza :c



Nie wiem czemu, ale jestem dzisiaj w bardzo dobrym humorze, chociaż nie mam jakiegoś konkretnego powodu do radości.
Wyjątkowy dzień, w którym tylko z dwa razy słuchałam dołujących piosenek ;>


A tak propos, widzieliście kiedyś aż tak wyrośnięty sernik ? :D
Gruby na 7 cm i rozpływał się w ustach ^^Ale troszkę z blachy wypadł i trzeba było później sprzątać w piekarniku -.-


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz