wtorek, 31 grudnia 2013

Nowy Rok ! :D

Witajcie Kochani !
I stało się.. dzisiaj ostatni dzień 2013 r.! Ten czas bardzo szybko zleciał :) 
W tym roku spotkało mnie wiele dobrego, chociaż zdawały się też nieprzyjemności..
Wycieczka do Zakopanego, do Sanoka, pożegnanie klasy III, przejście do klasy trzeciej. obóz ż. , wycieczka do Warszawy i wiele, wiele innych.
Jestem zadowolona także, że mogłam spędzić ten rok z tyloma wspaniałymi osobami, które poznałam dopiero nie dawno, ale i które znałam od wielu lat :)
Dziękuję wam! 


A teraz...
Życzę wam samych najlepszych chwil w nadchodzącym roku.
Aby był jeszcze lepszy od mijającego.
Żebyście byli szczęśliwi, bogaci, zdrowi i nigdy się nie poddawali!
Aby nigdy niczego wam w życiu nie brakowało.


Happy New Year Kochani !! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz