sobota, 21 grudnia 2013

Porządki.

Hej hej :) 
Mam chwilę, żeby odsapnąć, więc postanowiłam wpaść i zamieścić jakąś notkę. Otóż dzisiaj od rana jestem mega zapracowana. Najpierw odkurzyłam cały dom, później z tatą włożyliśmy choinkę do stojaka i jutro będziemy od rana z mamą ją ubierać. Następnie posprzątałam cały pokój oraz ubrałam moją małą choineczkę. Jestem bardzo zmęczona, a to dopiero początek! Bowiem teraz najgorsze przede mną .. MOJA ŁAZIENKA :(  A to dopiero jest ciężki orzech do zgryzienia :/  

Miałam w tym czasie tylko chwilkę wolnego, aby obejrzeć skoki narciarskie. Jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ Jan Ziobro wygrał pierwszy w karierze konkurs :) Kamil Stoch był na drugim miejscu, dzięki czemu awansował w klasyfikacji generalnej na lidera PŚ. I oby jak najdłużej :D  
To pierwszy w historii (chyba) konkurs, gdzie na czele mieliśmy dwóch polaków, a w pierwszej dziesiątce aż czterech!  Gratulacje. 

Dziękuję też za wierne czytanie mojego bloga. Dzięki wam chcę dalej pisać, znajduję na to czas i oto mój 101 post ;)  Dla niektórych to może tylko 1900 wyświetleń w rok, ale dla mnie aż :) Dziękuję z całego serca. :*

A teraz idę dalej sprzątać.   Aaale mi się nie chce :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz