sobota, 14 grudnia 2013

Nudy :/

Ehh.. dzisiejszy dzień był wyjątkowo nudny ! 
Telewizor, muzyka, zero nauki i tak zimno, że nie wychyliłam nawet dzisiaj nosa za drzwi ;c
Ale jutro się to zmieni i pójdę porobić troszeczkę zdj. , m.in. na konkurs :) Efekty przedstawię jutro. Puki co chciałabym wam pokazać moją "pracę". 
A mianowicie.. dostałam na mikołajki od koleżanki cukrowe pisaki i ciasteczka :3 
Ponieważ poziom nudy dzisiaj sięgnął zenitu, pobawiłam się nimi troszkę ..

(Bez szału, bo nie jestem jakoś wybitnie uzdolniona artystycznie, co widać) :D

Oczywiście już dawno dało się zauważyć, że jakość mojego telefonu jest wprost zabójcza :3


Wieczorem postanowiłyśmy z mamą sobie upiec ciasto. Wyszło troszkę zakalcowate, ale takie moim zdaniem jest najlepsze :D  A z mandarynką jest wyborne, polecam ! :3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz