sobota, 7 grudnia 2013

Biało i świątecznie :)

Oj tak. Od wczoraj czuję, że święta zbliżają się wielkimi krokami :) Najbardziej lubię przygotowywać te pyszne potrawy. Ich zapachy są fenomenalne, a smak wyborny! Tylko szkoda, że tak szybko znikają ;)
Wczoraj pisałam, że dostałam na mikołajki prezenty. M.in. takiego oto mikołaja, który spokojnie sobie stoi  i zdobi moje biurko :)  




Ale nie tylko on mi przypomina o świętach ..



Śnieg.. po kostki, miejscami po kolana. W Bieszczadach jest tak od... miesiąca. 
Co prawda go nie lubię, ale do zabawy jest świetny ! :D Dzisiaj z pieskami byłam na spacerku. Pobawiłam się z nimi, pozjadały trochę śniegu :D Były prze szczęśliwe ! :)  Kochają zimę, a zwłaszcza jedna.. 

We wtorek zaczynają się próbne testy gimnazjalne .. czuję strach! :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz