piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki ♥

Uwielbiam Mikołajki !! :) 
Nie tylko dlatego, że dostaje prezenty, ale również, że mogę je dawać innym oraz zawsze jest taka wspaniała atmosfera. Dzisiaj było w naszej szkole świątecznie i magicznie. Była tylko pierwsza lekcja, a na trzeciej.. prezenty!! 
Pierwszy raz od dawna, do gimnazjum zawitał mikołaj :) I nawet w obecności Rudolfa ! :D 
Jestem bardzo zadowolona z podarunków, a oto i one : 



Klaudia


Mam nadzieję, że prezent ode mnie także się podobał :) 

Wczoraj niestety mieliśmy małą awarię prądu. Nawet nie będę wspominała o powodach tej przerwy, ponieważ są one.. szkoda gadać zresztą :) W każdym razie od 11:00 do 19:00 nie miałam ani prądu, ani wody, a mój telefon ledwie łapał zasięg. Gdy już myśleliśmy, że wszystko jest ok.. nagle o 21:00 znowu zabrakło prądu i tak aż do 2:00 w nocy.  Wieczór spędziliśmy więc na słuchaniu muzyki, czytaniu ebooka i przeglądaniu gazet.
Od wczoraj cały czas pada, więc moje wyjścia na dwór niestety ograniczają się do wyjścia i powrotu ze szkoły :( 
Ja raczej nie jestem zwolenniczką śniegu, więc rzucanie się śnieżkami i lepienie bałwanów to zdecydowanie nie moje klimaty :)  Chcę lato .. !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz