piątek, 25 października 2013

Chce się żyć ! :)

Co za dzień ! :)

Może zacznę od tego, że dopisuje mi wyjątkowo dobry humor :) Nawet nie wiem dlaczego .. po prostu .. jestem szczęśliwa.

Mimo tego, że mieliśmy dzisiaj test z historii (wyjątkowo szczegółowy), zapisałam się do kolejnego konkursu, i nie dopuszczono nas do "banalnego" konkursu z parków.
Ale mniejsza z tym ..

Przyjechali do mnie wczoraj goście .. :D Do pensjonatu, byli u nas kilka razy, dobrze znani, z Uniwersytetu.
Razem ze znajomymi.. i zaczeli mi proponować różna zawody :D Było ciekawie ..
medycyna - no nie dla mnie. Chemia, biologia itd. .. kompletnie nie moja bajka.
anestozjolog ... ? :D
lekarz .. yyy...
prawnik :D No ... tu już lepiej.
główna księgowa .. zawsze się znajdzie robota.

Tak więc przegadaliśmy z pół godziny ..

Oczywiście nie można było ukrywać za długo, że byłam na obozie żeglarskim i mam patent :)
Od razu gratulacje itd. I "propozycja" aby na mówić ich syna do takiego obozu .. co z tego wyniknie .. zobaczymy :)

Bardzo mili ludzie, na poziomie .. przyjemna rozmowa. A może i mi trochę pomogła ..

W każdym razie na pewno nadszedł czas, aby się zastanowić, co w życiu chcę robić, aby wybrać odpowiednie liceum, i na jakich przedmiotach trzeba się skupić. Oraz oczywiście przygotowania do egzaminu.

Jutro planuję odrabiać, uczyć się, oraz na 100 % pójść na jakiś spacer. Ale dzisiaj muszę odpocząc .. 3 matematyki .. chyba lekka przesada :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz