czwartek, 24 października 2013

Przemyślenia .. ? ;/

Dzisiejszy dzień ? Koszmarny.

Wróciłam do domu, po bardzo "ciekawym" dniu w szkole,  po czym dowiedziałam się, że zmarł mi z rodziny ktoś bliski .. :'(
I jak tu się skupić na Sejmie Wielkim albo rozbiorach ? :/  Przez 3 godziny się uczyłam, ale nie wiem na ile to się zdało :/ Kiepsko się czuję. Mam totalnego doła.

Myślę o kimś, chodź powinnam zapomnieć i żyć dalej, jakbym o niczym nie wiedziała, ukrywam coś, i mam nadzieję, że jak najdłużej będę wstanie to ukrywać .. przed tymi, na których mi zależy :(

Źle się z tym czuję, ale co mogę zrobić ?  Dodatkowo czytam książkę o zdradzie, braku zaufania i czarnej magii .. -.-

A jest taka piękna pogoda, i jedyne o czym powinnam myśleć to jakaś wycieczka lub spotkanie z przyjaciółmi ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz