niedziela, 20 października 2013

Ehhh ... -.-

Dawno mnie tutaj nie było .. obowiązki, konkursy, lekcje .. nie mam nawet kiedy usiąść spokojnie na łóżku i posłuchać muzyki.
Czasami tylko .. w niedzielę np. , mam czasy, aby pójść na spacer z psami, i porobić zdjęcia. A pogoda jest wspaniała !  Tak pięknie, kolorowo. Piękna, złota, polska jesień :)




Taak .. ten rok to mój ostatni, lecz bardzo ciężki. Za rok liceum. Teraz czas na wybranie szkoły, uczenie się, napisanie testu na przyzwoity wynik ..
Strasznie dużo tego .. jeszcze konkurs informatyczny, polonistyczny i o zdrowiu. Sama nie wiem po co się do niego zgłosiłam .. :/    Udało mi się także przebrnąć przez Quo Vadis, ale Opium w Rosole, jest ponad moje siły :/
A dodatkowo konkurs fotograficzny -.-   Zaraz zima .. niezwykle nudno i pracowito zapowiada się ten rok.

Wiem, że piszę krótko i nudno, ale nie mam weny. Weekend nieprzespany, zmęczona, wczoraj napisałam dwa wypracowania. Mam trochę dość. Czas odpocząć ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz