niedziela, 3 listopada 2013

Deszczowy dzień :/

Ahh.. co za piękny dzień ! Deszcze leje od rana, +5 stopni, no czego można chcieć więcej ? Prawdziwa listopadowa jesień ! :3 Tylko dlaczego tak szybko ? :(

Cały dzień dzisiaj przesiedziałam w domu .. grałam sobie w play station .. o tak! :3 Godziny grania w NFS Undercover :3 

Potem zjadłam obiad, pooglądałam tv .. i zaczęłam się razem z facebookiem uczyć biologii :3
Układy narządów, trawienie pokarmów .. czy może być coś przyjemniejszego na spędzenie tego, uroczego deszczowego wieczoru ? 
Tak .. wszystko -.-

Ostatnio zastanawiałam się, czy nie warto pojechać z klasą na jakąś wycieczkę, nawet moi rodzice się dziwią, dlaczego jest listopad, a my nigdzie do tej pory nie pojechaliśmy.
Rozpoczeła się dyskusja na fb, ale czy wycieczka dojdzie do skutku ? Wątpię .. chyba, że za .. 3 tygodnie ?  Mamy czas jeszcze do egzaminów .. a chyba nikt tego nie rozumie, że to ostatnie miesiące na wyluzowanie :/  Potrzebujemy tego ! Potem nadejdzie zima .. i nauka :d

III klasa to ciężka robota. Nauka i nauka. Zero przyjemności! ;/

Jedyne co nam pozostaje, aby się wyluzować .. to muzyka :3



Alex Hepburn :3    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz