niedziela, 28 kwietnia 2013

Wiosna/Lato :)

Nareszcie doszła do nas wiosna :) Jest zielono , ciepło , po 30 stopni .. prawie lato :D
Dzisiaj jednak od rana pada deszcz :( Ale po 3 tygodniach suszy przyda się .

Zrobiłam kilka zdjęć przed domem .. wszystko kwitnie , błękitne niebo .. pięknie :)

Chciałam te zdjęcia dodać już przedwczoraj , ale coś mi się porobiło z komputerem i nie mogłam :((
Dopiero dzisiaj się udało :)

 
Kwiatki kwitnące na polu :)



W nocy z piatku na sobotę świecił piękny , ogromny księżyc :) Niestety zdjecie tego za bardzo nie ukazuje :/

I szyszeczka , leżąca na kamykach przed domem :)
 
 
Dzisiaj także udało mi się napisać scenariusz , jaki razem z Ewą :) (www.ibelieveicanfly-ewa.blogspot.com)  będziemy czytać na przedstawianiu projektu edukacyjnego "Woda w nas , w przyrodzie i w Bieszczadach" . Co prawda wyszedł tragicznie , no ale może coś da się z tego wyrzeźbić :)
 
Jutro po południu jadę do lekarza do Sanoka. Być może zrobi mi jakieś badania .. nie ukrywam , że trochę się go boję .. :D

1 komentarz:

  1. jak tam u lekarza? wszystko dobrze? Co się działo Karola?

    OdpowiedzUsuń