poniedziałek, 15 kwietnia 2013

:D

Ojejciu .. dawno już nie miałam tak wyśmienitego humoru ! I nawet nie wiem dlaczego . Ciągle się uśmiecham , wariuje .. dzisiaj 3 razy wylałam colę na podłogę i wylałam połowę mleka z kartonu :D  Taak .. nie wiem jak , dlaczego , przez kogo , ale mój nastrój zmienił się bardzo .. przestałam słuchać ponurych piosenek :D  Czyli krok do przodu zrobiłam :P

.. Napisałam dzisiaj opowiadanie na 4 strony z Polskiego .. mimo , że temat nie podszedł mi zupełnie , to moja "miłość" do pisania opowiadań dała radę , i gdyby nie to , że postanowiłam nieco skrócić mój pierwszy pomysł , który posiadał .. tak na oko z 6-7 stron .. to było by do długie .. ale tak poza tym to zadania domowe zajeły mi gdzieś 2-3 godziny , przy czym pisanie opowiadania jakieś 40 minut ^^

Ostatnio dowiedziałam się , że wirus H7N9 zaatakował mieszkańców Chin , i kilka osób tam zmarło .   Bardzo im współczuję , i mam nadzieję , że będzie coraz więcej takich przypadków , jak pewnego nastolatka , który ponoć wyleczył się z tej choroby . Oby tak dalej ! :) Pozdrawiam wszystkich z Chin ! Trzymajcie się .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz