piątek, 19 kwietnia 2013

Ojejciu ..  a więc na samym początku chciałam bardzo wam wszystkim podziękować za ponad 1000 wyświetleń ! :)  Jest mi niezywkle miło , że mojego bloga czyta aż tyle osób. Zwłaszcza , że mam aż tylu czytelników z USA i Rosji :)  


Przepraszam także , że nie było mnie tyle czasu na blogu , ale miałam ostatnie tygodnie pełne nauki :/

A to nie koniec. Na poniedziałek muszę stworzyć "planszę" i prezentację , oraz nauczyć się do testu z biologii. 

Dzisiaj także było ekotest.  Nie ukrywam , że był mega trudny .. :/ Teraz pora się wziąć za naukę do konkursu z niemieckiego . A konkretniej : słówka o pogodzie :/

Po weekendzie majowym z kolei będzie prezentacja naszego projektu edukacyjnego .. o wodzie :)
Trochę przy tym roboty , ale jesteśmy już na wykończeniu.



Dzisiaj moja mama upiekła pyszny sernik :) Co prawda dla gości , ale udało mi sie załapać na kawałek :) 

Słowa Emilii : " Sernik - chmurka , dosłownie! " :)



Przepraszam za jakość , ale zdjęcie było robione na szybko , i to telefonem :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz