wtorek, 2 kwietnia 2013

Święta , święta , i po :)

Hmm..szkoda:) Święta wielkanocne już się skończyły , jutro czas do szkoły.  Informacja nie najlepsza , ale ten tydzień nie zapowiada się tak źle .. co prawda jutro 7 lekcji , ale nie takich złych , w piątek na 9:00 , a w czwartek do dentysty :0 Czy to świetna informacja tego akurat nie wiem .. :/

Dzisiaj napisałam rozprawkę , której temat kompletnie mi nie podszedł :/ Żaden z ok.8 mi nie przypadł do gustu ;d Ale cóż , bywa ..

A Kwiecień jak to kwiecień .. przeplata trochę zimy trochę lata :) Ale tej zimy jak na mój gust już dość.  Rano przed domem lodowisko straszne i -1 stopnia :/

Nie długo w Poznaniu odbędzie się koncert Black Veil Brides .. pewnie część z was o tym wie. Ubolewam nad tym ponieważ niestety mnie na nim nie będzie :( Mam nadzieję , że chłopaki kiedyś zagrają w Rzeszowie lub Krakowie. Było by super ! A jest to możliwe , bo chyba polubili Polskę :)
W zeszłym roku koncert był w czerwcu w Warszawie , teraz w kwietniu w Poznaniu :) Więc kto wie ..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz