czwartek, 14 marca 2013

Nie do końca ...

Nie dawno pisałam , że już po zimie , że wszystko się roztopiło , wgl. super .. a tu figa z makiem :/

Otóż od wczoraj pada non stop śnieg. Warunki są okropne , śnieg za kostkę , i mróz po -5 stopni.

Tak więc nie ciekawie , chociaż prognozy podają , że za kilka dni ma być już na prawdę wiosna , no ale zobaczymy.


 
 
 
 
*****************************************
 
 
Dzisiejsze lekcje praktycznie dotyczyły tylko jednego .. wyboru nowego Papieża ;)
 
Noo .. tylko na matematyce , jak zawsze .. kartkówka :D A tak poza tym to nic nowego.
 
 
******************************************************
 
 
Najprawdopodobniej w drugiej połowie lipca jadę nad solinę , z moją przyjaciółką Olą Ch. na obóz żeglarski :D W zeszłym roku nie chciałam jechać , ale w tym się odważę , i mam nadzieję , że będzie super. Zwłaszcza , że towarzystwo będę mieć super.
 
Co prawda termin do końca nie jest jeszcze ustalony , ale ponieważ wyjazd trwa 12 dni , to niestety chyba nie uda mi się w te wakacje wyjechać na rekolekcje :( Ale mówi się trudno ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz