niedziela, 24 marca 2013

Rozprawka.

Dzisiaj wstępnie napisałam rozprawkę , która ma być na wtorek. Nie najgorzej wyszła , aczkolwiek zadowolona z niej nie jestem . Nigdy nie miałam talentu do pisania rozprawek. Do innych , np. opowiadań tak. Potrafię się rozpisać na 10 stron , ale przy tej formie wypowiedzi jest gorzej. 2 strony z trudem .

Ale mniejsza z tym...

ee...ostatnie trzy dni szkoły i przerwa świąteczna !:)  Świetnie , prawda ? Ale te trzy dni , to istna katastrofa (a tak właściwie dwa , bo w środę mnie raczej nie będzie :D )

Otóż .. jutro mamy dwie kartkówki. Z fizyki , z której trzeba się nauczyć swóch wzorów , i angielskiego , do którego wgl. nie chce mi się uczyć :/

We wtorek jest test z matematyki .. coś okropnego.


                  ****************************************************

Zbliża się także koniec terminu zgłaszania do konkursu "EKOtest"  . I właśnie nie wiem za bardzo czy się zapisywać. Trudny materiał , dużo pytań. W zeszłym roku nie było co prawda tak źle , ale co do teraz , nie jestem przekonana.  Do środy muszę zadecydować . Zobaczymy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz