środa, 13 marca 2013

Gotowanie :D

Mmm .. dzisiaj było pysznie !

O 9:00 rano rozpoczeliśmy gotowanie na zajęciach z techniki . Były cztery grupy , które miały przygotować zupę i drugie danie.  Dostawaliśmy za to trzy oceny .. moja grupa , trzy szóstki :D

Oto zupy , które zrobiliśmy : zupa krem z brokółów , pomidorowa , jarzynowa , i nasza ogórkowa :)

Jako drugie danie , były :

Naleśniki z serem ,  śmietaną , i cynamonem :)

Racuchy ze śmietaną i poziomkami :P

Spaghetti bolonese , z kukurydzą :]

Oraz naleśniki z bitą śmietaną , nutellą , poziomkami , bananami i z czekoladą startą , zrobione przez naszą grupę :>


 
 
Po ugotowaniu , zjedzeniu tego wszystkiego , ocenieniu i posprzątaniu , mieliśmy jeszcze dobre 3 godziny wolnego :) Zajęłyśmy się z dziewczynami układaniem puzzli , oraz .. "szukaniem " mojej bandanki . Przez kilka godzin spierałam się , że ta , którą znalazłam , to nie jest moja , bo jest za jasna , i tak zleciał ten czas , a i tak w końcu się okazało , że to moja :D
 
Tak więc poważnie rozważam udanie się do okulisty , nawet z racji tego , że od dawna mam jakieś problemy z odczytaniem literek  :0
 
 

 
 

A oto ogórkowa :D
 
 



Oraz naleśniki z największą liczbą dodatków ;)
 
 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz