piątek, 22 marca 2013

Raz tak , raz tak ..

Zaniedbałam trochę bloga , ale to wszystko z tego powodu , że miałam mnóstwo obowiązków na głowie.  W poniedziałek , gdy tylko wróciłam ze szkoły , wzięłam się za pisanie charakterystyki Santiago , co zeszło mi aż do nocy. We wtorek ani na chwilę nie mogłam usiąść do komputera. W środę uczyłam się na test z historii , a wczoraj całe popołudnie i wieczór przeleżałam w łóżku , bo nie czułam się najlepiej :/
Dzisiaj jest lepiej , chodź nie świetnie.



Wczoraj był dzień wiosny , ale nie można było tego za bardzo odczuć. W szkole go odwołali , a właściwie przełożyli , a za oknem jak nie leje deszcz , to zamieć śnieżna. I tak jeszcze chwile będzie , niestety :(






Postanowiłam także , pokazać wam moją żabkę :) Dostałam ją kilka miesięcy temu .. jest .śliczna , zabawna , ale i pożyteczna .. :)

A oto i ona :


1 komentarz: