piątek, 8 lutego 2013

Wycieczka :D

Wybaczcie , że wczoraj mnie nie było , ale miałam dużo na głowie ;)

A więc tak , dzisiaj odbyła się wycieczka do Rzeszowa , do kina , na film pt.: "Niemożliwe".
Seans genialny . Film tajemniczy , nie wiadomo , co się wydarzy. Niezwykłe efekty , napięcie rośnie z każdą chwilą .. przeżyli , czy też nie ?!  Wzruszające , odrażające , mocno denerwujące , a także przerażające chwile . Polecam z czystym sumieniem ten film ! Naprawdę warto obejrzeć ! :)


 
 
 
Warto także wspomnieć, że byliśmy w Multikinie , w Millenium Hall :D
2 godziny chodziliśmy po sklepach .. niestety na samym końcu wstąpiłam do New Yorkeru  , w którym okazało się , że były niesamowite przeceny , jak również były spodnie i bluzki ze stylu "galaktycznego" :O Z 220 zł zostało mi 3zł .. nieźle :D 
 
 
Ale nie narzekam .. kupiłam sobie parę ciuszków , co prawda nie po przecenach , ale było warto :D
 
 
koszulka różowa , prod. H&M
 
 
 

koszulka ze smerfetką , prod. Reserved
 
koszula w kratę , granatowa , prod. H&M 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz