niedziela, 3 lutego 2013

Gruba przesada ...

A mówiąc "gruba przesada" mam na myśli to :





Ludzie !! Jak z czymś takim wytrzymać można ? Ciągle pada , pada , pada .. okropność ! Widoki piękne , nie przeczę , ale bez przesady .. wczoraj wieczorem przyjechał płóg i odżnieżył nam parking i całą drogę .. a dzisiaj rano już śniego za kostki -.-  I tak ma być jeszcze dłuższy czas .. jeszcze do tego silny wiatr ..

Ale jeśli ktoś lubi śnieg , jazdę na nartach sankach , lub bieganie na biegówkach , to bieszczady zapraszają :DD

2 komentarze:

  1. widzę że nie tylko ja się pochwaliłam naszą piękną bieszczadzką aurą :P www.ibelieveicanfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to zobaczyłam , co się dzieje za oknem , musiałam to wrzucić , żeby ludzie zobaczyli , że to co u nich w mieście jest "zimą" to tak na prawdę nic w porównaniu z tym co jest u nas :D

    OdpowiedzUsuń