niedziela, 10 lutego 2013

Stare , ale jare ..

Taak .. jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa ! Mały Helikopter Bodzio !! Uwielbiałam to .. a wy ?

Ogólnie wiele bajek teraz sobie przypominam .. przechodzę w życiu teraz okres wracania do ulubionych bajek ..

Olinek - Okrąglinek, Franklin, Bodzio, Gallactik Footbol, Nascar,   :PP

Dziwne .. no ale :D

                                

                               http://www.youtube.com/watch?v=rwpBMvO9-BI


A to moja najukochańsza bajka .. gdy akurat w telewizji nagle jej nie puszczali , tylko jakiś inny program , potrafiłam się rozpłakać , a następnie było istne piekło w domu :D


MAGICZNY AUTOBUS !! <333


                                        http://www.youtube.com/watch?v=c4phmRMl-X0




Ale nie tylko o filmy chodzi .. zaczęłam także czytać książki , które kiedyś czytała mi moja mama na dobranoc :D

Dzieci z Bullerbyn , Pipi Pończoszanka , Awantura o Basię , Przygody Alicji w krainie czarów , czy .. Witaj Karolciu :D













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz