środa, 13 lutego 2013

Telefon/Skoki

Jeej .. dzisiaj nareszcie przyszedł mój telefon , czerwono-czarna Nokia 500. Jestem z niego bardzo zadowolona ... tylko mam jeden problem. Nie mogę włożyć karty SD . Nie wiem czy mam tam coś ułamane , czy po prostu nie umiem :D Podpowie mi ktoś ??


A co do skoków , to jestem dumna z naszych skoczków ! :D Co prawda podium nie było , ale zakończyli na dobrych miejscach .. Piotr Żyła - 6 , Kamil Stoch - 9 , Maciek Kot - 14 , a Krzysiek Miętus - 12 , i to należy się pochwała , ponieważ skoczył chyba najdalej w konkursie .. 145 metrów ! Gratulacje ! Oby tak dalej :D  Zbliżają się Mistrzostwa , więc mam nadzieję , że dadzą z siebie jeszcze więcej , i wrócą do Polski z trofeami :D





Gratuluję zwycięzcy dzisiejszego konkursu , Jace Hvali ! :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz