sobota, 9 listopada 2013

Weekend :)

Nareszcie ! Długo wyczekiwany weekend !  Niestety pierwszy dzień minął deszczowo i ponuro :(
Cały dzień więc, spędziłam na gg, skype i omegle. Poznałam paru ludzi, między innymi Kyle'a :D  Pochodzi z USA.
Później trochę pograłam w NFS, i tak zleciał cały dzień.

Koniec dnia .. hmm .. jadłam sobie jabłko, które nagle mi utknęło w gardle. UTKNĘŁO. Na szczęście nic się nie stało poważnego ..
Znajoma przez utknięcie kawałka mięsa straciła życie .. więc lepiej uważać :/

Muszę się pochwalić .. dostałam się do drugiego etapu Alfika Matematycznego ! :D Tak! Ja!
Też w to nie mogę uwierzyć ..

W środę też, jest konkurs Meditest, i informatyczny. Z tego pierwszego nic się nie uczyłam .. ale tak strasznie nie zależy mi żeby przejść, więc... co mi tam :] Z informatyki niby też .. bo i tak oceny za to nie dostanę, bo nie mam informatyki .. ale, chciałabym pobić ilość punktów z zeszłego roku. 

Ostatnio obejrzałam "Wyjazd  integracyjny" :>
Fajny film. Trochę zabawny, .. mhm.. ciekawy :D
W każdym razie jest to jeden z polskich filmów, które obejrzałam do końca.

Przeczytałam też przed chwilą pewien artykuł .. i aż zabrakło mi słów, jak to opisać. 
Jak można wpaść na taki pomysł ?!  Głupota to mało powiedziane ..

Pokaz .. mody :O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz