piątek, 23 sierpnia 2013

Nieśmiertelni .. Ever *.*

Dość dawno mnie tutaj nie było, ale to się wiąże z obowiązkami jakie miałam ostatnio..

Pomaganie rodzicom, zamawianie książek, sprzątanie pokoju, łazienki .. sporo tego.

Ale mniejsza z tym. W Warszawie sobie kupiłam książkę, na którą już od dawna polowałam.
Minowicie .. Nieśmiertelni -  Miłość nigdy nie umiera.

6 niesamowitych książek.. (tak podejrzewam ) :D.

Na razie mam pierwszą część .. "Ever".

Młoda dziewczyna w wypadku traci rodziców, siostrę i psa. Sama przeprowadza się do ciotki Sabine.
Nie wiadomo jakim cudem przeżyła. W każdym razie zostawiła przyjaciół i chłopaka. Wydawałoby się, że oprócz trałmy jej życie powinno być całkiem normalne .. ale nie jest.

Duch siostry odwiedza ją ciągle . młodsza siostra, we wszystko się wtrąca, ale jest tajemnicza.. nic nie wspomina o rodzicach, chodź Ever ciągle o nich pyta.

Jest też coś innego .. po wypadku Ever słyszy myśli innych ludzi, oraz widzi ich aury. Jest to męczące, ale czasem przydatne.

Jednak wszystko zmienia się, gdy poznaje tajemniczego Damena .. który jako jedyny potrafi wyciszyć głosy dudniące w jej głowie. Kim on jest ? Nie wiadomo.. Ever jedyne co wie, to to .. że zakochała się w nim bez pamięci. Lecz czy słusznie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz