wtorek, 6 sierpnia 2013

Czas na obowiązki ..

Hej :)
Jak się macie ?
Ja dobrze. Ostatnie tygodnie są ciężkie. Kilka dni temu wróciłam z Warszawy od koleżanki. W tym czasie już zdąrzyłam kupić wszystkie książki do szkoły. Cały czas także pomagam rodzicom w domu. A do tego te okropne upały. Może trudno w to uwierzyć, ale nie padało u mnie od 10 LIPCA ! Masakra .. Tak więc dużo lodu(ów), muzyka, komputer i do przodu. Ja osobiście nie lubię takiego gorąca, i ogólnie słońca. Zawsze mnie wtedy boli głowa, i ogólnie jest kiepsko.
A to co się zdarzyło na obozie żeglarskim .. uff.. szkoda gadać. Od tamtej chwili uważam ze słońcem.. Bez kremu i czegoś na głowę ani ruszyć się z domu !  Bo to się może skończyć tak jak w moim przypadku.  :/
Ale i tak to był chyba najlepszy obóz na jakim byłam kiedy kolwiek. Wliczając różne kolonie i oazy do tego.  Było na prawdę świetnie.  Szkoda, że już się skończył .. ale mam teraz w domu gości, którzy mają patent i chęć, wypłynąć na łódki na cały dzień, więc może się z nimi zabiorę, jak się uda :D
Do końca wakacji jeszcze nie cały miesiąc .. ten czas strasznie szybko zleciał. Teraz już tylko zostało przygotowywanie się do szkoły psychiczne jak i fizyczne oraz czas na ostatnie poprawki opalenizyny. Potem ostatni rok w gimnazjum .. i wyjazd z domu do liceum.
Ten rok zapowiada się bardzo cieżko ..
Ale nie warto się jeszcze tym przejmować ...
Na obozie zakochałam się w .. pewnej piosence :D
A dokładniej w jej coverze ;) Kolega mi to pokazał .. przepiękne. Zachęcam do posłuchania. :)



http://www.youtube.com/watch?v=q1RKr4pWOqs 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz