niedziela, 9 lutego 2014

Od nauki do nauki..

Hej! :)

Trochę mnie tu nie było, ale jak wiecie, byłam chora i leżałam z gorączką w łóżku, a kiedy w końcu udało mi się przyjść do szkoły, czekała mnie sama nauka :)

Wczoraj chociaż powinnam się uczyć, zrobiłam sobie dzień wolnego, ale teraz to nie przejdzie..

Angielski, Fizyka, Geografia, Religia.. w co tu ręce włożyć ? :/  Dzisiaj dlatego też czeka mnie bardzo przyjemny dzień w towarzystwie książek, zeszytów i różnego rodzaju obliczeń ;3


Ostatnio pisałam też, że od rodziców na urodziny dostanę parę rzeczy.
A oto i one :                                                
                                                                   Koszulka  Only

 
 Bluza Saint Tropez
 
 
 
Oraz Niebieska Koszula, która niestety okazała się spooooro za duża, i trzeba było ją oddać ;(
 
 A oto piosenka, którą gorąco polecam. Idealna na smutne wieczory, albo chwile z nauką :D :3
 
 
 
               


Lece się uczyć, bye ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz