czwartek, 23 stycznia 2014

coś nowego :)

Hej :) ! 
Dzisiaj cały dzień spędziłam w Lesku.  Najpierw zrobiłam sobie kilka zdj. u fotografa, a potem poszłam do dentysty :) Nie było źle, ale ząb mnie nadal boli, lecz przyczyna mimo wizyty jest nieznana ;o 
Później miałam trochę czasu aby pochodzić po sklepach. Niestety mój budżet na dzień dzisiejszy był ograniczony, więc kupiłam tylko kilka rzeczy..

 szampon Loreal Elseve do włosów zniszczonych i suchych / Rossmann

odżywka do włosów rozdwojonych i zniszczonych o zapachu cytryny z jabłkiem <3 ( coś takiego w każdym razie :D ) / Rossmann


 czerwony sweterek z nadrukiem / Yups! 



 marynarka  / Yups! 

 kolczyki, dwie pary. 

 Koszulka z nadrukiem. / Yups! 

 spodnie granatowe./ Yups!

spodnie typu legginsy. / Yups! 

Jutro czeka mnie sporo roboty. Powinnam trochę porobić zadań. Do tej pory udało mi się zrobić tylko parę lekcji z chemii :/

Chciałam wam też coś pokazać. Ta piosenka chodzi dzisiaj za mną od rana. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę przestać jej słuchać ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz